Summer loving, had me a blast, summer loving, happen too fast

Hej! uppdatering mitt i natten blir det. Hade ingen tid igår kväll att göra det, satt med plugg mellan halv 6 och halv 12, och idag har jag knappt varit hemma känns det som. Tar snabbt denna dag i punkform tror jag!

• SKOLAN - har fått A (mvg) i slutbetyg i historia (asglad!) & gjorde även sista redovisningen för engelskan - skönt!

• STALLET efter skolan, tog en ridtur med Emlan och Prillis och fixade lite i stallet, kom hem vid 8 halv 9.

• Käka, duscha, äta vindruvor och bara ta det lugnt har jag också hunnit med.

Idag har jag dock inte fått vara någonting under solen, med undantag på ridturen då, brände väl axlarna iallafall. Dessutom kom det regn och åska ikväll, kände det på mig för igår och idag har varit riktigt kvalmiga, 26 grader i skuggan har vi haft (idag iaf, minna inte gårdagens), så rakt under solen mitt på dagen förvånar det mig inte om det var minst 30 grader! Så skönt!!!!! Red i bara linne upptill, cyklade hem i bara linne efter 8 på kvällen och jag frös inte + att jag är förkyld. Galet bra. Jag vill bli av med förkylningen så jag kan premiärbada innan juni månad också, skoj!

Nu ska jag sova för jag är väldigtväldigt TRÖTT! Godnatt finisar ♥

PS: hade hittat väldigt fina teenagerpost-bilder som jag tänkte lägga upp nu, men ändrade mig, tar dom imorrn istället, så därför blir det reprisbild!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0