Whatever I said, whatever I did, I didn't mean it, I just want you back for good

Hej ni fina som tittar in här på min tråkiga blogg varje dag, tycker om er! :') Anledningen till att uppdateringen har legat lågt är för att jag haft fullt upp de senaste dagarna. Igår skrev jag ett inlägg men det försvann och jag orkade inte riktigt skriva om det, så vi tar de senaste dagarna i punktform nu istället!

Måndag
• Skola 09.40 till 10.40 :))
• Gick mini-maran med Kristin och resten av skolan och bregårn.
• Kristin hängde hemma hos mig ett tag efter maran. 
• Övningskörde på gatorna ute vid flygfältet.
• Plugg!

Tisdag
• (svårt) kemiprov
• Rising Stars rep
• Övningskörde i Botorps industriområde
• Pluggade

Onsdag
• Genrep inför Rising Stars
• Gardasil-sprutan!!!
• Fick mitt slutbetyg i matte, C (VG) och är supernöjd! 
• Friidrott på Nobelstadion på idrotten, hoppade 1,17 (har inte gjort det ute sedan tidigt mellanstadiet!!) och gjorde hälsa-provet 
• Praktiskt slutprov i kemi, fick D (G+) på tisdagens teoretiska.
• Rising Stars hela kvällen

Ja som ni ser har jag haft fullt upp, idag hade jag inga prov men har ett till kemislutprov + svenskaredovisning + en svenskarättning + mattetal till imorgon. Jag är helt slut, önskar det var sommarlov idag! Men på måndag efter teknikprovet kkommer jag nog kunna andas igen hoppas jag.
Nu ska jag upp till min pluttsnutt till häst, saknar henne! Ha en bra dag så hörs vi förr eller senare! ♥

♥♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0