1 November

Fick helt plötsligt för mig att kolla när jag bloggade senast.. 3 OKTOBER. På lördag är det exakt en månad sen. Hihi, oups. Vill skärpa mig på den biten, men jag har seriöst aldrig haft såhär mycket att göra som jag har nu, men jag börjar komma en bit påväg faktiskt. Ska inte tjata om det mer, för det är det enda jag gör varje gång jag bloggar, tjatar om varför jag INTE gör det. Slutar med det exakt NU. Har haft en toppen dag idag, trots att den gråaste månaden av dom alla nu är här. Vaknade upp med min underbara Max, efter en heljobbig men superrolig dag igår med träning + boda borg i 8 timmar. Idag myste och såg vi film hela förmiddan/lunch, och så åkte han hem vid 3. Då drog jag och familjen ner och fixade pass. Ett steg närmare London!!!!! Wiehoo vill dit nu nu nu!! Har även hunnit med stallet och nu på kvällen har jag kämpat med UF. En halv affärsplan är skriven, fb-sidan är fixad och visitkort beställda - känns sjukt bra måste jag få säga! Nu ska jag dra mig mot lite sömn. Ska upp tidigt imorrn och plugga klart och ta en promenad så jag förhoppningsvis hinner in till Örebro med min fina på eftermiddan. Hoppas hoppas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0