Första september

Känns som om det nyss var första augusti och skolan "snart skulle börja" igen. Känns som att jag nyss gick i ettan. Vart tog tiden vägen? Har inte ens två år kvar innan jag tar studenten! Skulle kunna sitta hur länge som helst och försöka fundera ut vad som hände med sommaren 2012 men jag tror jag skippar det. Förresten, bloggtorkan i veckan var helt oplanerad, jag hade fullt upp hela tiden. Så bloggen kom i andrahand, ber om ursäkt för det, ska bättra mig (säger det varje dag).
Men lite grejer har hänt iallafall. Jag har bl.a. kommit in på både solosång och gitarr på Kulturskolan, så nu ska jag bli en riktig singer-songwriter hade jag tänkt haha ;) Annars har veckan rullat på som vanligt = jag äter, sover, pluggar & är med min bästa bossås-pöjk.
 
Såg nyss filmen life as we know it för andra gången med familj och pojkvän. Den ÄR bra! Nu ska jag titta lite London hotell. För i januari blir det 4-dagarsresa till Englands finfina metropol. Längtar!
 
Kram & godnatt ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0