If you need to ask, you'll never know. If you already know, you need only ask.

Jahopp kväll igen och dags att gå och lägga sig igen då. Den här dagen bara försvann känner jag! Men jag har ändå hunnit plugga (liiiite) och haft min pojk här, och så har jag sett på x-factor. Gillar det programmet, hittills iallafall, inte som med true talent. Där hade jag bad feeling på det direkt = jag såg det inte. Har skypat ungefär hela eftermiddan/kvällen också, tycker det är kul nu ju. Speciellt sedan min finis laddat ner det till min dator. Hightech I know, jag går teknikprogrammet hosthost. Nej men ärligt talat så hade det krånglat innan så jag bad honom om hjälp, den hjälpen går alltid att lita på.
Blir hemma från skolan imorrn med så febern och huvudvärken försvinner. Ska då passa på att plugga järnet, men något inlägg ska jag nog allt hinna med.
 
Tills dess så säger jag godnatt, vi hörs imorgon! Kram
 
 Min sötis skämmer bort sjuka mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0