When the rain is blowing in your face, and the whole world is on your case, I could offer you a warm embrace, to make you feel my love.

Hej sötisar! Glömde bort bort att göra något inlägg igår. Men så blir det ibland! Som sagt igår...det hände inget speciellt då. Var i skolan (NÄ?) till 15.20 och stannade kvar en timme drygt på matte-fysik-stugan (som min pojke kallar mattestöd, men det är det INTE, jag behöver ingen stöd i matte, hrm hrm) och gjorde lite läxor. Kom hem, pluggade lite, hann knappt göra mat innan gitarrlektionen, så det slutade med att jag stod upp och käkade på några knappa minuter ooch sedan cyklade ner till Kulturskolan som en idiot, med full mage och allt. Men jag är och kommer alltid vara tidsoptimisten, det bara är så! På kvällen unnade jag mig själv att bara  chilla = satt med datoroch grejade med Bella Signora, fick sån inspiration efter att UF var på besök på företagsekonomin.
Om en timme drygt åker jag till skolan och eftermiddan/kvällen spenderas med min favorit, vart vet jag inte, det får vi se! Just nu ska jag fixa på min banner och logotype och plugga lite innan jag gör mig iordning. Tidsoptimisten är igång igen, wihoo!
 
Vi får se om jag lägger upp något mer inlägg, troligen inte ifall jag far till Degerfors men annars är det högst möjligt. Vi hörs när vi hörs, kramisar ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0