You know I'll never go, as long as I know, it's coming straight from the heart

Gosh vad dagen ska gå snabbt. Hade planerat att pluugga undan på förmiddagen så jag hade kunnat va en stund med min finis på eftermiddan. Men nixipix, blev väckt för ca en timme sen, runt halv 12 så att säga. Så nu har jag fullt upp. Ska göra matte, konstruktion och läsa engelska-boken, och så kommer han antagligen hem med mer matte, fysik, konstruktion och engelska. Orkar inte, varför kan man inte få vara sjuk när man är det för? Men jag verkar ha sovit bort min huvudvärk så det är ju positivt!
Nu ska jag plugga vidare till bästa musiken i högtalarna. Vi hörs senare! Kramar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0