Måndag

Hejsansvejsan! Idag har jag inte gjort så mycket grejjer, fast har haft det skojj ändå! Har varit på halkan idag (riskutbildning 2 för körkort) och det var jättekul att snurra runt och ha sig! Skrattar bara jag tänker på det, genomgoa människor hela högen alltså, vi skrattade nästan hela tiden. Lyckad dag och godkänd utbildning, inga fel det! Sedan körde jag bodypump med Kristin nere på Träningslagret. Benböjslåten och utfallslåten gick inte alls bra idag, var jätteklen idag. Men resten gick bättre än vanligt faktiskt. Sen var jag i stallet och nu tar jag det äntligen lugnt! Så nu ska jag sätta mig och göra en önskelista, min pojkvän och mamma tjatar så om vad jag önskar mig när jag fyller så ska se vad jag kan göra! Ett godkänt teoritest önskar jag mig haha!
 
Kramis ♥
 
Large
Får så himla grym inspiration på weheartit, så det är ett tips!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0