Pannkakskväll

Idag har varit en seg dag. Vaknade seg och är det fortfarande. Var och tränade en stund imorse, ca 1,5 timme, och det kändes jättekonstigt. Eller det kändes bra egentligen, men jag tappade temperaturen jättesnabbt och det brukar jag aldrig göra. Helkonstigt. Sedan har jag suttit hela eftermiddan och pluggat körkortsteori. Men när jag gjorde testet nyss gick det åt pipan iallafall!! Kommer kugga, vill inte det, blir den sämsta födelsedan jag någonsin haft. Isåfall. 
Nu ska jag snart äta pannkakor och bli glad, för jag är jättehungrig. Och imorgon ska jag träna - kondition står på schemat då. Blir gymmets crosstrainer eller årets första springtur, det får vi se! Ha en skön lördagskväll! ♥
 
Mums!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0