Sista året

Det känns som det var igår jag började gymnasiet; nervös, pirrig, undrande. Men igår var det lillasysters tur. Jag däremot påbörjade mitt tredje & sista år på gymnasiet. Det går inte riktigt in att om ett drygt 9 månader tar jag studenten, helt ofattbart. Studentmösseprovning, studentskiva, bal, champagnefrukost, utspring och vagnåkning. Äntligen är det vår tur säger jag bara! TE3 2011-2014 ♥
 
Över till det deppiga. Vaknade runt halv 7 idag, ingen sovmorgon idag inte. Så står vi "alla 6" där kl 8 och väntar på vår lärare som aldrig kommer. Bekräftat - han trodde inte vi hade lektion första veckan (?). Så då var det bara att åka hem och åka tillbaka till kvart över 11 tänkte vi. NÄ. Då blir nästa lektion framflyttad till halv 1. Så istället för 8 börjar jag halv 1 idag. OCH kunde ha fått en lång sovmorgon. Till råga på allt måste vi 3or vara kvar på Öppet Hus mellan 2 och 5. Kul jul. Är inte 2orna kvar ("dem kan inte så mycket") så tänker jag klaga. Klart dom kan nåt liksom. Halvbitter tjej ska nu ta sig till bussen, klart dom går när man vill nu på mitten av dagen typ, och bli på bättre humör. På öppet hus kan man ju springa runt lite om man vill iallafall, det kan de inte säga nåt om HA!
 
STORA KRAMAR ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0