Fredan den trettonde

Hej finisar! Hoppas ni haft det bra sedan sist! Har haft en felfri dag idag hittills iallafall! (eller ah missade bussen imorse (Y) ) Själv har jag haft fullt upp, har inte ens hunnit träna ordentligt - bara två gånger hittills i veckan... inte okej liksom. 
I tisdags var det fame-rep inför ikväll som gällde och det gick riktigt bra. I onsdags var det sångrep inför ikväll och snabbträning på kvällen här hemma (som kändes efteråt!!). Igår fick två grymma kompisar till mig körkort så vi körde bilkurragömma på kvällen. Tänker inte ens försöka förklara vad det var vi gjorde haha, men lite kul var det allt! Innan det ahde jag varit iväg på 2,5 timmes rep i kyrkan inför kvällens kröning. NU ska jag strax springa till bussen för terminens sista gitarrlektion, sedan hem och sminka om mig och käka, sen till kyrkan och repa samt vara med på luciakröningen 2013 (omg omg typ) och sen snabbt hem och sedan ska jag ut med tjejerna i karlstad. Ah får aldrig en lugn stund. Blir nog en nykter kväll så jag kan köra oss hem inatt (a). Imorrn ska jag på julbord med skiftlaget från i somras. Vart lite kluven när jag fick reda på priset nyss men ah det löser sig väl. Har inget att ha på mig men det ska nog också lösa sig. Och på söndag ska jag repa inför skoljulavslutningen. Plus att jag har prov på måndag som jag knappt läst till (jo litegrann) och en uppsats som knappt är startad. Bra jobbat Anna!
 
Nästa vecka är det typ lika mycket att göra. Har inte börjat fixa julklappar än heller. Åhhh orkar inte.... Usch vad jobbigt det blev att ha allting så här svart på vitt. "Får ta dagen som den kommer". Japp så får det bli!
 
Nu ska jag sticka till bussen. Ha det fint hörrni!
 
Luciadagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0