Inspirationsdag

Idag har det varit en riktigt chill dag, har inte gjort mycket utan bara flöte med liksom. Hur skönt som helst! Vaknade strax innan 12 och tänkte "fan ska ju luncha med Kristin halv 1". Bra jobbat, varför gick jag inte upp 11 när klockan ringde för? Meeen när jag kutar till bussen skriver hon att hon inte var på den för att jag inte svarat när hon smsa tidigare och jag sov haha! Så gick runt på stan i en hel halvtimme och frös o svinhungrig. Men när hon kom blev det en go donkenbrunch med bästis ♥ Sen hoppa vi på 1an och åkte upp till bråten och tillbaka igen, standard! Sitter längst bak och pratar om allt! Sååååå bra att man kan använda skolbusskortet på lovet!
 
Efter vi hoppat av vid nöjes och jag skaffat nytt telefonkort så kom mammi och hämta mig så åkte vi in till bröllopspalatset i Degerförs och kollade balklänningar. Hittade massor och provade ut 2 st som jag håller på och väljer på just nu. Lutar åt den ena så det blir nog den!! Ska träna så in i hel**** nu så jag blir snygg till napa och balen - tur jag har en mormor som är sömmerska och säger att hon lovar att fixa den i sista sekund om det behövs haha!
 
Sen har jag varit hos min älskling uppe i stallet och nu ska jag bara ta de lugnt resten av kvällen. Ska göra mig en smoothie och sätta på en film, imorrn bär det av ner till Mariestad - Vänerns pärla ♥ - och fira jul med släkten på pappas sida. Blir mysigt värre!  
 
Ha/fortsätt ha en grym fredag vad ni nu än gör! KRAM
 
 oldie 2-3 år gammal :')
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0