Karlstadag

Tjaaaa vänner, har ni gjort idag då?
 
Jag har inte gjort alls mycket idag egentligen när jag tänker efter. Gick upp och gjorde mig iordning, åkte iväg med bästa krille till karlstad, gick runt på stan i 5 timmar och åkte hem. Kom hem för ca 4 timmar sen och har bara tagit det lugnt sedan dess! Imorgon ska jag träffa min efterlängtade Vi som jag inte sett sen jullovet började och på kvällen ska vi dansa slut på året och få en kanonstart på det nya hoppas jag! 
 
Har inte varit på det bästa humöret nu och har inte en aning om vad det beror på. Eller kanske... fast nä. Ska lyssna gosig musik och bli på bättre humör NU. Sen sova och imorrn bitti ska jag gymma - sista gången nere på Bruket på ett tag då jag ska testa Davids litte!
 
Kram och hoppas ni har haft en toppendag! ♥
 
New year
 
2014, please be good.
 
Deep  | via Facebook
 
Love
 
. | via Facebook
 
älskar weheartit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0