Lillördag igeeeeeen

Årets sista riktiga skoldag gjord, my gosh vad SKÖNT !! Så efterlängtat och sjuuukt underbart. Imorrn ska jag skratta mig igenom skolan så den går fort, "det går alltid fortare om man har roligt" ?? Efter skolan blir det stan en snabbis för att börja leta julklappar och jul/nyårskläder och sedan ner till Kulturskolan i cirkusgurka 3 timmar. Sen är det biotime! Tjejerna ska fira att de har gjort fysikprovet och jag, ah jag ville bara se Hobbit 2 så att säga. Bra deal tyckte jag!
 
Just nu sitter jag och väntar på att paradise hotel ska komma ut på tv3play (en halvtimme kvar) för att dricka min smoothie som jag längtar så till. Har tittat två gamla avsnitt one tree hill men tröttnade på det haha! Dock så råkade jag läsa en blogg som avslöjade vem som skulle åka ut i ph så då var det inge roligt längre, eftersom jag har varit säker, så då sitter man bara och undrar hur det går tillväga istället. 
 
Idag blev det bestämt att jag och Vi kommer vara med på ännu en låt på julavslutningen och vi kommer ha så kul. Det kommer bli toppenbra! Funderar även på att baka till min klass då, får se om det blir något.
Haha jag och tjejerna har dessutom kommit på världens bästa payback-plan för att våran lärare har bestämt att vi ska spela hockey på en av idrottslektionerna efter jul. (Hockey)Grabbarna vart skitglada när han berättade det och jag, leo o kristina bara oooookej. Hoppas bara han tycker den är okej, den är såååå bäst!! Vi har mycket planer på G vi tjejer, de andra skulle bara veta hehehe!! 
 
Är otroligt rastlös just nu, what to do, what do? Spela lite gitarr inför uppspelningen imorrn? Bra idé! Vi hörs senare elelr imorgon, mina vännor ♥
 
www.TodayIamBlessed.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0