Eftermiddagsgott

Sitter här och har precis mumsat i mig det goda på bilden. Längtar dock mycket mer till semlan jag kommer att äta ikväll. För er som glömt - idag är det fettisdagen!! 
Som ni nog märkte vart det ingen update igår, och det var för att jag var tvungen att läsa i en engelskabok som jag ska ha läst ut till imorgon, vilket jag ändå inte kommer hinna. Fattar inte varför vi inte får till torsdag på oss, vi är 2-4 st som ska göra muntligt och vad ska vi göra på torsdag om de andra sitter och skriver på sina recensioner liksom?! Gitarrspelandet och sjungandet gick sådär igår, men det var ju bara första gången, vilket poängterar att det bara kan bli bättre, eller hur? Och kostisen jag var hos igår sa inte så jättemycket som jag inte gjorde, men fick lite riktlinjer att gå efter så får väl försöka följa det. Borde t.ex. inte ha ätit bara frukt och sånt nu, utan kanske en smörgås, och lite senare dessutom, innan träningen. Men IDAG ska jag ju på arbetsintervju vid 5 och så börjar träningen 6 så det går ju inte...kanske inte ens hinner till första träningspasset. Isåfall drar jag hem efter intervjun och kör ett kvällspass senare istället! Vet bara att jag måste träna för annars får jag ingen SEMLA. Haha kan inte sluta tänka på den, såååå gott!!
 
Nu ska jag fixa mig lite och sen kila upp till bussen, hörs och syns en annan gång! KRAM
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0