I am a survivor

Helluuu därute! Jag har överlevt dagens mördarträning och mår ändå bra, fantastiskt! Att jag kanske inte tar mig upp ur sängen imorgon är en annan sak, men det tar jag då haha. Har suttit vid datorn i ungefär 2 timmar och jag har superångest över det, har prov imorgon i konstruktion som är ett av mina bästa ämnen. Åhh vill bara spola tillbaka tiden lite nu, skulle ju ha pluggat den här tiden. Så det blir ett väldigt kort blogginlägg idag, mina vänner. Jag har ju trots allt inte gjort så mycket idag. Vid 6 drar jag upp till stallet med mammi och sedan blir det full rulle pluggkväll! Nu sticker jag och leker med materialläran! 
 
Kram ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0