Träningsdags

Nu ska jag alldeles strax åka in och köra ett bodybalance-pass på colluseum. Orkar bara det just nu. känner att kroppen måste få återhämta sig så jag kan köra fullt ut veckorna framöver. 
Tror inte jag bloggade något igår?! Gick upp hyfsat tidigt och tog 10.05-bussen från Degerfors med min sötis och så gick vi på stan. Mötte upp mor-och syrmin och hittade nya glasögonbågar. Hittade ett par typ direkt, blev jätteförvånad då jag alltid får beslutsångest. Men nu så vart jag nöjd! Hittade även en tröja och en nya kajalpenna samt hyrde några filmer på biblioteket. Dock så fungerade inte den ena i vår blu-ray men i karins tv, jättewierd! Följde med mamma till stallet och fixade medan hon red och sedan hade vi mellokväll samt tittade på Grey's Anatomy. Så bäst! 
Idag vaknade jag upp med min sötis och han fick se filmen Kalle Blomkvist - mästerdetektiven blomkvist lever farligt för första gången haha! Sedan följde han med oss upp till stallet och vi tolkade efter Lisa. 
 
Usch vad jag babblar, ingen som bryr sig ändå. Måste iallafall dra nu, vi hörs kanske senare! KRAM ♥
 
Bild i repris....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0