Utpumpad

Tre dagar på lovet har redan gått, om inte ens en vecka sitter jag i ett vanligt klassrum igen... Får försöka se det så att jag ändå har 6 dagar kvar att njuta av. Blir bra det!
Idag har jag gjort väääldigt lite, after all, trots att det inte känns så. Vaknade vid 10, gick upp halv 11 och vid tjugo över 11 var jag tvungen att snabbt gå bort till lasarettet och ettans busslinje (fina ord här jappjapp) och åka ner till stan för veckans första körteori. För självklart går inte degerforsarn de tider man vill mitt på dan! Iallafall så var jag där ca 1 timme och en kvart, trodde det skulle ta 3 men icke. Väntade på degerforsbussen i 20 min och ska sedan gå ut till den ca 1 min före avgång och så drar den innan jag hinner ut. Fatta vad arg jag var. Hann inte äta något innan jag åkte hemifrån och så händer det här. 
Kom hem till slut iallafall. Innan det gick jag förbi några klasskömpisar och hämtade ut Max från deras lan och så var vi hos mig i någon timme. Sedan gick han tillbaka och jag drog och tränade. Körde bodypump och core. Gjorde fel på två övningar på pumpen så har träningsvärk/vanlig värk på fel ställen - inte okejj - och coren var sjukt jobbig idag! Men nu är det gjort och jag längtar till crossfiten på onsdag med fina kristin!! 
Nu på kvällen har jag endast slappat med musik i öronen och läst igenom min nya solo. Har inte bara "varit"7 tagit det lugnt på hur länge som helst. Jätteskönt verkligen!
 
Nu ska jag fixa mig för att sova - körlektion 7.30 imorgon bitti står på schemat. Jag SKA ha detdär körkortet, även fast mina sovmorgnar ryker! Godnatt alla fina! KRAM ♥  
 
Denna grymma låt finns med bland bodypump-låtarna. En axel-låt tror jag. Snacka om att man blir taggad va?!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0