18 år och 2 månader

Japp nu är jag exakt 10 månader ifrån att fylla sista tonåret! Sjukt vad tiden går fort. Har bara 4,5 veckor kvar av sista sommarlovet också. Får tänka att jag ska fylla det med roliga saker så man inte minns det som det som gick för fort!
Idag tog jag en vilodag från gymmet. Har sån träningsvärk ifrån de 3 senaste dagarna, men imorrn ska jag dit igen! Ett helkroppspass står på schemat! Så förutom en sväng upp till stallet och lite fix där har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Väldigt behövligt! Så idag blir det en "tidig" kväll så jag vaknar upp till en hel dag med sol och värme imorgon! Har fått order om att städa upp mina hyllor från massa pappershögar men det lär få vänta om det är sol haha! 
 
Nä nu ska jag sätta mig och titta på lägenheter. Vill ha ett eget litet ställe, helst nu. Vill vara vuxen, ha jobb och lägenhet och kunna bestämma allt själv. Längtar så tills det! Fast samtidigt vill jag vara liten och ha ett skrubbsår på knät som största bekymmer oxå haha! Är rätt barnslig fortfarande fastän jag är hela 18 år. Fast man måste ju inte växa upp helt eller hur?! Jag tror man har det roligare som vuxen om man håller sig ung i sinnet! Tror inte ni? 

"Ett gott skratt förlänger livet" // "Man lever bara en gång"
 
KRAMIS ♥
 
 
Smaka ganska så bra med denna efter lunch! Tränar för att unna mig liksom, haha nä! Och ja, jag tog 3 bitar totalt idag inte 1... :P
 
PS: Saknar mitt sommarjobb! Det var kul och mina arbetskompisar var hur goa som helst! ♥ Jag trivdes helt klart, vill tillbaka nästa år! får hoppas på det bästa! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0