Bakning a'la Anna

Hejsan hoppsan! Blir ett kortisinlägg idag. Idag har jag endast varit och jobbat och umgåtts med min fina vän Kristin hela eftermiddan/kvällen. Vi började med att bada direkt när jag slutade jobbet, och det var faktiskt skönt. Helt klart bättre än en dusch!
Så jag kom hem så sent som för ca 1,5 timme sen och käkade lite samt drog igång lite bakning. Imorgon är det sista dagen då alla på mitt skift är kvar innan semestern (förutom en som tog ledigt hela veckan), så jag tänkte bjuda dem på lite fika! Snällt eller hur?
På grund av dessa anledningar blev det ingen träning idag, får försöka hinna det imorgon förmiddag. Tänkte försöka få tag i en klipptid imorgon bitti också, får se hur det går! Man hinner inte mycket på en förmiddag men jag få försöka så gott jag kan! 
 
Det var min upptagna dag! Hoppas ni har haft en bra dag ni med! 15-listan kommer till helgen eller nästa vecka! Nu ska jag fixa degen som väntar i kylskåpet! 
 
KRAM ♥
 
 Av detta plus grädde bildas det någonting väldigt onyttigt... Resultat imorgon !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0