En dag kvar...

När alla andra på jobbet suckar och glatt påpekar att det snart är semester får jag ångest eftersom jag slutar då! Vill sluta skolan och börja jobba hos dom, de är så goa! Sa hejdå till min samordnare och en till som tog semester idag - kommer sakna dom och alla de andra gymt mycket!! Min tekniklärare sa att vi 6 st på design kanske skulle få praktik i 3:an. Nu ska hon visserligen vara hemma ett år och vi får en annan just i år, men vi ska bannemej ha den praktiken ändå och då vet jag precis vilket ställe jag vill ha den på!!
Bjöd som sagt arbetskompisarna på fika idag (Vi passade på när datorerna hade kraschat ;P); en hallontryffelpaj samt en banan/hallon-paj. Det gillade dom! Men jag glömde ta bilder för jag fick supersupersuperbråttom till jobbet. Bakade till sista sekund, hann inte ens äta lunchen hemma! 
 
Förutom det så somnade jag imorse om efter alarmet så jag hann inte till gymmet - blev jättebesviken! Så därför ska jag straffa mig med ett ryggpass imorgon! Gillar inte dem men jag har en klen rygg.
 
Så där fick ni hela min dag - den bara försvann! Imorgon skulle jag och en till börja 10 istället för 2 och sluta 6 istället för 9. Sovmorgon plus gå hem tidigt på semester/sommarlov - inga fel! Nu ska jag gå och duscha och sen laga mat till imorgon eller sova. Blir nog sova!
 
KRAM & GODNATT ♥
 
 Plutläpp på att jag slutar imorgon !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0