Gårdagen

Igår gjorde inte jag så mycket egentligen. Drog en lång sovmorgon till halv 1 då jag har svårt att lägga mig tidigt! Blev grillat till lunch och lite solning och så träning på det - rygg och mage - och slutligen ett kvällsdopp i mölle med bästa kristin! Skönt att ha körkort och kunna ta sig överallt. Jag hade allt tur med det! Avslutade kvällen med familjen och såg en väldigt bra film som mormin hade hyrt - verkligen sevärd! 
 
Min träning igår:

Standarduppvärmning 10 min crosstrainer
 
1. Rygglyft i bellyback - 5x10 reps, 1 min vila mellan seten 
2. Superset 1: Bred lats + smal dragrodd
3. Smal stående rodd med stång - stång + 7,5 kg
4. Superset 2: Smal lats + bred rodd
5. Bred stående rodd med stång - stång + 7,5 kg
 
På superseten hade jag 10 eller 20 kg i vikt på latsen (står inget antal) och ca 30 kg i rodden. I övning 2-5 körde jag 5 set med 9 reps i varje, förutom i superseten då det blev 9 reps/övning - totalt 18 reps.
 
6. Hunden - 5x20 reps, 1 min vila mellan seten
7. Raka crunches - 5x20 reps, 1 min vila mellan seten
8. Sneda crunches - 5x20 reps, 1 min vila mellan seten
9. Liggande saxen med ena benet - 100 st/sida, 1 min vila mellan seten
10. Plankan - 30 s planka + 30 s vila x 5
 
Stretch!
 
Idag har jag träningsvärk ska ni veta! KRAM ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0