Sollördag

Idag har jag ätit grillat, legat i solen och badat/halvsimmat med min häst. För idag var det SOL i lilla Karlskoga. Gjorde min lördag rätt bra. Sov länge också (till ca 12.30) så det var skönt! 
Nu på kvällen fastnade jag och mor min framför datorn. Jag har ställt mig i några studentbostadsköer och hon visade mig hur man betalar räkning på internet. Kan vara bra att veta när man flyttar hemifrån tänkte jag... När jag nu gör det!
Mer har jag inte att berätta för er. Jo min förkylning börjar ge sig så imorgon ska jag göra ett tappert försök till att klara hela "Utmaningen" på 300 bulgariska utfall...!! Hörde jag ett lycka till? Är iallafall väldigt glad att kunna träna igen, även om det blir lugnt i början. Sommarförkylningar är inget att hurra för!
 
KRAMAR från lilla mig ♥
 
 
 
Gamla bilder från en glad chey :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0