Sömnsaknad

Idag ska jag lägga mig SENAST halv 11, annars orkar jag inte gå upp imorgon! jag sov ca 4,5 timmar inatt och det var på tok för lite! Ändå var jag pigg imorse när jag åkte iväg till jobbet men det slog till senare under dagen! 
 
Idag har jag som sagt jobbat och dessutom träffat en kompis som jag inte varit med på evigheter och vi tog oss ett dopp, fikade och snackade vid Näset. Mycket trevligt var det iallafall! Sen blev det en tur till stallet som vanligt.
 
Imorgon jobbar jag till 2, sen blir det ännu en kompisträff och sist men inte minst ska jag iväg och träna! Är SÅ HÄR taggad!!! Tror det blir ett rygg-pass eller arm+axel-pass, får se vilket! Eller så tar jag ett tgammalt träningsschema från gymmet och tränar på...beslutsångest.
 
Nu ska jag fixa frukost och lunch till imorgon! Imorgon tänkte jag även börja med en sådan här 15-dagars-lista, tema: mig och träning. Om jag orkar... Ha en mysig sommarkväll!  KRAM ♥
 
Saknar det här stället ! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0