Stockholmsmys

Hej vännor! Har ni det bra ute i solen? Så skönt att sommaren verkligen har hittat sverige i år, till skillnad från förra året...
Igår hade jag en underbar dag med mor och syster i vår sommarfina huvudstad. Var ut till Fjäderholmarna (Sthlms närmaste skärgårdsöar, tar 25 min från slussen och man kan fortfarande se grönan) och tog en glass och strosade, rea-fyndade lite inne i stan, käkade på Jensens och fikade på Vetekatten. Grym dag!! Men jag ska aldrig mer sova 4,5 timmar och gå en hel dag ute i solen och druckit endast ett glas vätska - den huvudvärken...!
 
Så idag blev det sovmorgon och så har jag varit ute i solen och tagit det lugnt. Ska fortsätta med det en stund och sedan sticka iväg till gymmet. Efter gymmet blir det bad och picknick i mölle med min pöjk.
Ha en mysig kväll hörrni! KRAM ♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0