Svensk Högsommar

Juli - mittensommarmånaden - är här. Med moln och 13 grader varmt. När ska värmen hitta Sverige?
 
Om ca 2 timmar ska jag upp till stallet, men fram tills dess har jag ingenting att göra. Dessutom är jag fortfarande trött då jag gick upp för en timme sen. Jobbade nämligen nattskift. Så antingen får jag sätta mig och göra upp ett träningsschema för de kommande veckorna eller titta vidare på oth. Det är nog en sådan dag man ska sitta inne och ta det lugnt på, när man inte orkar annat. Kanske tar mig en promenad senare också, vem vet? Vardagsmotion är bra motion. 
 
Ville bara tala om att jag levde och att ifall det inte blir något mer inlägg ikväll beror det på att jag jobbar natt=är på jobbet kl 10! Hoppas ni har/ har haft en bra dag! KRAMAR ♥
 
(22) hello july | Tumblr
Ph: Weheartit
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0