En slags hatkärlek

Jag får träningsvärk varje gång jag har tränat eller rört på mig, det kvittar vad jag har gjort. Idag har jag dubbel träningsvärk. Dels från axelpasset i förrgår och dels från benpasset igår. Axlarna gjorde mest ont igår och värken börjar gå över, men med benen och rumpan är det desto värre, får ta hjälp av händerna för att sätta mig på huk haha! Så jag har en slags hatkärlek till träningsvärk; jag älskar påminnelsen om att jag har gjort något som min kropp kommer att tacka mig för senare, men samtidigt så kan den vara så jobbig och trälig under tiden när musklerna återhämtar sig.
Vad tycker ni om träningsvärk?
 
Idag gjorde jag sista fm-passet på 1,5 vecka. Har sovmorgon varje morgon ända fram tills dess, så skönt! Så nu ska jag sätta på en film och mysa in kvällen tänkte jag. Imorgon har jag tänkt att starta dagen med en promenad.
 
Så ha en fin kväll fina ni därute! KRAM ♥
 
Ikväll åt vi pappas goda bananpannkakor, mums! ♥ 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0