Förkylningar

Varför fick just jag en förkylning just nu? Fick pang poff jätteont i halsen fredag/lördag och nu kan jag knappt prata. Hade ju tänkt köra sista delen av Utmaningen idag men det kan jag ju bara glömma! Det kan vara livsfarligt att träna med ont i halsen. (Jag har källa till det.) Hade det dock gått över till att jag snorighet/lätt hosta hade jag ju kunnat träna lite lätt iallafall, men icke sa nicke! Ska köra denna utmaning igen en annan vecka och klara det!
 
Får trösta mig med oth tills jag ska iväg till jobbet vid 2. Mamma hade gjort kladdkaka så det slinker nog ner en bit senare skulle jag tro! Har inget mer att säga just nu tror jag, så vi hörs nån gång! KRAMAR ♥ 
 
Är så här glad på livet...
Vill vara så här glad...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0