Livet har sina goda stunder

Speciellt efter ett toppenlöppass (verkligen!) och massa jordgubbar. Då mår man bra! Jag som trodde jag skulle vara het död just nu, men jag är bara lika trött som jag varit hela dagen hittills plus en pytteliten huvudvärk. Men den kanske beror på sömnbristen? Inte vet jag. Jag vet bara att "Utmaningen" idag kändes mycket, mycket, mycket bättre än vad den gjorde i måndags. Jag orkade mer idag kändes det som och jag fick bara ont i magen/frossa under sista intervallen och inte efter typ hälften, som då! Så nog ger träningen resultat! Jag körde samma hastigheter som i måndags;
 
Uppvärmning: Lätt jogg - 8,5 km/h
Intervaller: Maxfart vs. PW - 14 km/h vs. 7 km/h
Nedvarvning: Lugn promenad (orkar inte PW efter intervallerna ännu) - 5,5 km/h
 
Det kändes så bra att jag faktiskt se fram emot att få springa igen på söndag. Men sedan blir det nog ingen förrän tidigast söndag nästa vecka, för jag vill inte överanstränga mina ben (-hinnor) igen. 
 
Förutom detta har jag idag varit på jobbet precis som vanligt, och det var väldigt segt, och i stallet också som vanligt. Mitt liv rullar på helt enkelt. Längtar efter ledighet. Bara 5 dagar kvar... och 13 till semester/sommarlov!
 
Hoppas ni haft en bra dag! KRAM ♥
 
Gammal bild på GODA ting...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0