Sent inlägg

Hej mina vänner! Idag blir det ett sent inlägg för jag hann inte sitta något framför datorn innan jobbet. Jag började dagen med en pw/promenad utmed sjön och det var SÅ skönt. Lagom varmt och lagom lång med dryga 5 km. När jag kom hem åt jag en liten frukost för att sedan köra lite styrketräning för mage! Programmet jag använde var detta:
  • Halva fällknivar (med böjda knän) 
  • Fälla ner vartannat ben
  • Rumplyft uppåt med raka ben
  • Indrag med benen på fitnessboll
Jag gjorde 20 reps på varje övning (10 st/ben på nr. 2) och körde 5 varv med 1 min vila emellan. Efter detta körde jag 100 crunches, omgång 1 av Veckans Utmaning hos Ida Warg samt plankan i 1 min. Så någonting lär jag känna i min mage imorgon!! Hoppas jag iallafall, så att min missunnade lunch idag inte var förgäves haha! Fick stressa till bussen och sedan äta en macka innan arbetet började, det var inte så roligt!
 
Men imorgon blir det andra bullar, för då kör jag ett ryggpass på gymmet tidigt på dagen och börjar jobba sent på kvällen. Nu är jag helt slut efter dagen och helt klart sovberedd!
 
KRAM & GODNATT FRÅN MIG ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0