Sommarens träning

Förra veckan var jag ju som sagt med i Veckans Utmaning hos träningsbloggaren Ida Warg. Men jag misslyckades helt, hann inte med någon av övningarna alls. Så ikväll och imorgon ska jag sätta mig ner och skriva till ett ordentligt träningsschema för sommaren. Jag ska planera olika cirkelträningar för både blandade och enstaka muskelgrupper och skriva upp de reps, set och vikter jag tänker använda och hur mycket jag ska öka i taget, och konditionspass där jag sätter upp mål för hur mycket jag ska orka under en viss tid. 4-5 träningspass i veckan siktar jag på att klara av.
 
Blir så taggad när jag skriver det här. Motivationen är på topp så nu kör vi!
 
Do More | via Tumblr
 Ph: weheartit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0