SOMMARLOV

Börjar med att säga att jag är så glad att skolan äntligen är slut nu, slippa allt som har med skolan att göra i 2,5 månader (haha rekordlångt sommarlov i år tror jag!) och få tid att göra det man tycker är roligt. 
 
Tror jag drar en liten sammanfattning på förra veckan, det hände en hel del då:
 
 - I onsdags var det studentbal i Karlskoga, och jag var som vanligt nere och tittade på alla fina par. Kan inte riktigt fatta att det kanske är jag som går uppför den backen nästa år!
 - I fredags var det studentdag för alla 3:or i Karlskoga och Degerfors. Det var även vanlig skolavslutning för resten av oss gymnasister i Kga så där spenderade jag första delen av dagen. Blev jättestolt när pojkvännen fick stipendium. Sedan tog vi bilen och åkte in till Degerfors där bästa Emelie skulle springa ut! Tog massor av kort och gav henne både blommor och en present från mig och familjen. Efter utspringet åkte vi upp till stallet och tog bilder på henne och Prillan. Efter en snabblunch drog jag ner på stan med Åsa och tittade på studenterna när de åkte runt på lastbilsflak och i höskrindor och spred glädje! Sedan åkte jag upp på studentmottagning hos Emelie, gjorde lite hästskötning i stallet, hem till Emelie igen och sen blev det hemmakväll med grillat och Grey's. Längtar efter min student!!
 - I lördags blev det en pw innan lunch, massa solning efter lunch, bad med min lilla häst och sedan supermumsig kvällsmat iform av pappas bananpannkakor. Dock inte så bra för min mage, tror nämligen att att jag börjar bli överkänslig mot mjölk då min pappa också blev det i min ålder och jag går runt och har svullen och ond mage nästan jämt!
 - I söndags gick jag och min pojkvän en promenad på ungefär 2 timmar, vilket var jätteskönt! På eftermiddagen åkte jag med honom när han övningskörde. Jätteduktig är han!
 - I måndags var jag första dagen på sommarjobbet - Outokumpu Degerfors. Fick en rundvandring, säkerhetsgenomgång, kläder, schema osv. Hade lyckan att bli en av de två som är lediga och inte börjar förrän på fredag samt är ledig över midsommar. Ibland har man tur! 
 - Igår gick min lillasyster ut 9:an så det firade vi med mat nere på Strandkanten. Åkte sedan och badade med pojkvännen på kvällen, första doppet för i år!
 - Idag har jag latat hela dagen hittills, såg slut på OTH  så nu kan jag inte titta på det. Städning, häst och promenad/springtur står på schemat för resten av dagen skulle jag tro!
 
Oups det blev visst en hel bibel det här, ibland är det kul att skriva av sig! Här kommer en liten bildbomb på köpet! Ha det så bra så hörs vi! KRAM ♥
 
 
Efter en springtur i torsdags
Från studentdagen
Min "outfit" på studentdagen
Min pojkväns katt älskar alla mina väskor
Så här såg jag ut igår!
Från igår i solen
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0