TRÖTT

Efter 5 timmars sömn och 8 timmars jobb är jag ganska slut. Gjorde ett försök till att piggna till med den goda fikan (frukten) på bilden nedan. Om ett tag blir det att åka och hämta Visan så åker vi ner och tar en kanske ännu godare, men desto onyttigare, fika på Som Hemma. Som Hemma är som det populära kaféet i amerikanska high school-filmer dit alla går. Nejdå inte riktigt haha. God mat och goda bakverk har de iallafall! 
 
Tråkigt väder det blev idag, med Karlskoga-festen och allting. Inget roligt att stå ute i Ekmansdalen och lyssna på musik när det öser ner regn. Det blir nog hemma-kväll med OTH. Ska ju jobba imorgon, så då blir det ingen sen ute-kväll inte! Synd bara att det bandet jag ville se spelar sist. När jag var liten såg jag dem på Stranddagarna och satt på pappas axlar och blev världens fan. Lyssnade jämt på deras låtar. Hade varit så kul att höra dem igen för nostalgins skull. Men jag tror inte jag orkar ner dit vid den tiden.
 
Nej, nu får jag försöka piggna till lite. Sitter här och gnuggar ögonen och gäspar för fullt. Behöver sömn. 
Skriver säkert igen senare. Tills dess får ni ha en super fortsatt dag! KRAM ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0