WeekEND

Hej finisar!
 
Ännu en vecka har flugit förbi, alldeles för fort. Det är mitt sista sommarlov ju, måste ta vara på denna tid, får väl inte vara ledig hela 10 veckor förrän pensionen om sisådär 50 år haha! 
 
Vad har jag gjort idag då? Jo, jag började med att ta en alldeles för lång sovmorgon och blev därför sen till gymträffen med min pojk (utnyttjade hans hjälp i bänkpressen hehe). Jag tog också en barbackatur med goaste hästen på eftermiddan och syrran gick med. Lyckades nästan övertala henne att skaffa gymkort och träna med mig... Sen kom min pöjk in till mig och vi fixade lite inför vår ettårsdag. Nu har han fått skjuts hem av mig så han slapp ta bussen och jag ska sätta mig och titta på några OTH-avsnitt. Mysfaktor!
Imorrn vaknar jag upp och är SJÄLV i huset, bara jag som är ledig. Så då ska jag njuta av ensamheten och fixa runt lite här hemma, äta en tidig lunch och sen sticka till gymmet! Tror jag. Kan inte bestämma mig om jag ska köra ben eller mage. Får sova på saken! Idag körde jag, som ni kanske redan listat ut, muskelgrupp bröst och även Ida Wargs Utmaning. Här är bröst-programmet:
  • Uppvärmning 10 min på crosstrainer
  • Flyes i cross-cable-maskin - 10x5 reps, 1 min vila mellan seten
  • Bänkpress - så mycket jag orkade på olika vikter, hittade mitt maximum, som definitivt bör höjas
Sist men inte minst blev det en cirkel på 3 övningar. Jag gjorde programmet med 10 reps på varje övning i 5 varv med 1 min vila mellan varven.
  • Armhävning på knä 
  • Flyes med hantel på bänk
  • Pullover med vikt/hantel på bänk
  • Stretch
Vi hörs mer imorgon! Då är det möjligt att det dyker upp lite midsommarbilder på bloggen... KRAM ♥
 
Photo by laukhamarr • Instagram
Ph: weheartit
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0