Just an ordinary day

Tjenere vänner och ovänner! Har inte hunnit med att blogga i vanlig ordning så då har det gapat tomt på inlägg. Har inget och komma med nu heller egentligen. Hade bara lust att kika in och säga hej! Idag har jag pluggat, precis som vanligt, lite körkortsteori så ska göra testet för fas c om en stund och därefter plugga matte. Efter det ska jag planera mitt liv fram tills påsklovet. Det ska bli så skönt när det är här! Dessutom ska jag hinna med att planera ett träningsschema och be till gud om att bli frisk från mitt dumma hals, vill ju träna!! Men vill att klumpen och de tillfälliga svullnaderna i halsen försvinner först. Får se vad jag gör åt saken... NU däremot ska jag göra ett collage till  min fina pojkvän om vad jag önskar mig när jag fyller år (han har bett om det hihi)!! Så ni får ha det bra tills vi hörs igen! ♥
 
Min eftermiddag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0