Man kan aldrig veta innan och man kan aldrig ändra efter

Jag har faktiskt kommit undefund med VARFÖR jag bloggar så dåligt! Mina datorer har en del år på nacken --> segast i landet, vi har ett inte bredband utan ett tidigt ADSL så internetet är inte 100 det heller och så har jag inte iphone så jag kan inte använda blogg.se-appen för det finns ingen för android. Så skönt det kändes att komma på alltihop!
Hej förresten! Har haft en pissdag idag så vet inte hur jag fick inte en positiv stämning i raderna ovanför. Idag hade vi bryt-dag i skolan (typ plugga-igen-dag) och jag fick inte så mycket gjort egentligen fastän jag behövde. Avklarade ett prov som kändes bra. Bara ett kvar innan lovet nu! Efter skolan blev det körskolan med körlektion och lite teoritest. Igår blev jag klar med det obligatoriska i teorin så imorrn skriver de troligen in en uppkörningstid på mig (deras system krånglade idag förstår ni). Har även hunnit boka halkan under den tid som bloggen stått ouppdaterad och även ändrat den idag. Ska göra den en vecka senare för en kille ville ha min plats för att kunna få uppkörning. Visst är jag snäll? Han vart överglad haha, tacka flera gånger ju! Efter körkolan gick jag till Kulturskolisen och hade sånglektion med en vikarie som läser till sångpedagog som var suuuuuperduktig. Ho blir en bra lärare! Fick sjunga jazz till jazzworkshopen efter lovet, roligt att testa något nytt!
Nu börjar jag allvarligt undra om någon orkat läsa all denna text. Orkar inte ens läsa igenom den själv! Nu ska jag lyssna på musik och surfa vidare, och sova TIDIGT. Hörs imorgon!
 

 
Två från igår och en från idag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0