18 år

Idag är/var det äntligen min tur att fylla 18 år! Har haft en superdag med fina presenter, goa grattis-hälsningar, underbara människor och en riktigt trevlig överraskning! Hihi den får ni inte veta än! Så har varit glad hela dagen och nu på kvällen sprack det upp och blev riktigt fint väder dessutom, blev så glad! Det var inte mörkt ens vid halv 11 när jag tittade ut! Så himla skönt, nu är sommaren riktigt nära! 
 
Förövrigt är mitt liv rätt kaos och kommer vara det hela veckan ut troligen, så uteblir bloggningen igen så vet ni varför! 
 
Hoppas er dag varit lika fin som min! KRAMAR ♥
 
Vill inte bli stor bild, men det står en 0:a nedanför den vänstra lila fläcken! Hade nedräkning till idag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0