5 dagar

Kan knappt fatta att det bara är 5 dagar kvar tills jag blir 18 år! Inte för att jag tycker att det är någon big deal (snarare tvärtom), men det innebär ju faktiskt att jag blir vuxen och myndig och allt vad det innebär, och jag vet inte riktigt om det är något jag vill än eller inte haha. Vill både vara barn och vuxen! Är rätt barnslig och så och samtidigt är jag så himla sugen på att ta det där stora steget till ett nytt liv; bostad, jobb osv och ja, starta om liksom! Vill göra massor av saker i framtiden! Tycker själv att jag låter som en riktig drömmare när jag skriver såhär, men det kostar inget att önska eller drömma... 
Idag har jag endast pluggat, varit i stallet och kört lite bil. Tråkigt liv men jag tänker verkligen ta det lugnt de här lediga dagarna vi har fått, för nästa vecka blir rena pestveckan, det är hur mycket som helst på gång verkligen. Nu är jag klar för idag så ska gå in till mig och göra lite utmaning och kolla ett avsnitt Grey's.
Hoppas ni har haft en skön dag och vilat upp er! Kramar ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0