Day off

Idag har jag bara tagit det lugnt! Precis som man ska göra när man är ledig från skolan mitt i veckan. Sov till ca halv 10 och gick en timme senare ner och tränade på DAK. Blev bröst/arm/axel/ben-dag idag, så blir det mage/rygg/kondition imorgon. Sen åkte jag hem, käkade och pluggade körkortsteori. Och för några timmar sen åkte jag och mamma ut och övningskörde lite. Nu har jag tänkt göra ett teoritest och annat roligare! Hoppas att ni också haft en fin första maj! Vi har ju iallafall vädret med oss för att det ska kunna bli sommar så småningom!
Kramar ♥
 
Large
Photo: wehartit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0