Ny vecka och nya möjligheter

Hejsan på er! Måndag idag och vi går bara 3 dagar i skolan denna vecka, hur härligt är inte det?! Både idag och igår var min pöjk här, så har inte fått mycket plugg gjort, men det gör inget. Igår klockan 5-6 kom jag dessutom på att jag hade en svenskauppsats att göra tills idag som jag inte hade börjat med. Bra jobbat Anna! Så min kväll igår vart långt ifrån det planerade. Somnade halv 2 istället för 10. Men det var så onödigt att göra uppsatsen för vi hade ingen lektion idag heller så kunde inte lämna den. Så vi slutade redan vid 11, 1,5 timme i skolan en måndag är inga fel! MEN så svarar inte min sånglärare mig på om vi skulle ha sång idag, så jag kunde inte åka iväg och träna med killarna när vi slutat utan fick göra det själv 3 timmar senare! Satt och väntade på Kulturskolan till och med men hon kom inte. 
Trots allt detta är jag gladis idag! Har tränat, sett på Grey's Anatomy och varit med fina och goa människor hela dagen!
Nu sitter jag och äter det goda på bilden ovanför och ska göra ett teoritest, ett mejl till sommarjobbet samt några fysiktal! Vi hörs imorgon! Kramisar ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0