Sommarvärme ♥

Idag har jag gått ute i endast linne för första gången i år samt solat för första gången, i linne och kortkorta tights, klockan 6-7 och frös pyttelite endast när det kom lite vind. Hur skönt som helst! Nu är snart sommaren här...
 
Idag har jag varit i skolan, slutade en lektion tidigare och efter det åkte jag ner och körde en körlektion. Imorgon ska jag köra UBK/Lilla Uppkörningen och det känns faktiskt bra. Så nu ska jag göra teoritest så att det känns lika bra där, om exakt en vecka är det dags för prov! När jag kom hem så åkte jag med mamma till stallet och gick hem när hon gick ut, superskönt! Sedan satte jag mig och solade lite, också superskönt! Resten av kvällen kommer bestå av fysikplugg och förhoppningsvis ett avsnitt Grey's Anatomy. Hoppas ni har haft en bra dag! KRAM ♥
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0