Dagens

Skräll att det inte blev något inlägg igår. Satt här och tänkte: men jo, igår uppdaterade jag ju visst för att jag glömde ju i fredags? Fast så var de ju inte så, bra bra Annis bra jobbat tjejen! 
 
Idag har jag varit i Örebru med min lilla mor. Mina converse har släppt i sulan både fram och bak undertill så de läcker in minsta lilla vatten. Ser ut som om jag har fotlökat brutalt mycket när jag tar av mig skorna, yachhh. Så det var dags för nya skor eller ah nya kängor/stövlar/höstskor (whatever). Blev ett par jättesnygga tyckte jag. Mammas krav på att hon skulle ge ett litet bidrag (jag är inte bortskämd utan hon ville sponsra) var att de skulle vara äkta skinn och så hittar jag ett par skitsnygga i skinn (BINGO), hur bra? De är inte vanligt blankt svart skinn utan något "new look"-skinn (tror jag det hette) så de är lite mattare svarta OCH med rött inuti. Gööööörsnygga iallafall :))) Kände inte för att följa trenden med ridskorna i år så kör vidare på stövlar jag. Haha vore kul om jag satte på mig mina stallskor i skolan, folk skulle inte se skillnad ifall de var rena ju!!
 
Nu är det meningen att jag ska göra klart mitt svenskaarbete som ska skickas in ikväll (orkar inteeeee) för att sedan åka ner och träna litte. Ingen bra söndag utan träning, då blir söndagsångesten för stor asså. Är osäker på om jag vill köra core+indoor eller indoor+balance eller löpbandet+balance. Gillar inte träningslagrets gym utan vill bara köra kondition/klasser när jag är där. (för mycket folk :S) Vet inte om jag vågar springa ännu med benen, men har inte känt något sedan i fredags så är rätt tveksam. 
 
Vet ni en sak? Jag tror jag har kommit på vad jag vill göra i min framtid, med jobb, utbildning och sånt. Bra va? Jag ska gå T4 i Karlstad. Det är 4:e året på teknikprogrammet (gymnasiet) med samhällbyggande inriktning med fokus på bygg & anläggning. Så blir jag gymnasieingenjör inom bygg & anläggning och kan tenta av den teorin + bocka av den praktiken jag haft när jag efter det går som bygglärling för att få mitt yrkesbevis till snickare. Sen vill jag blli brandman också. Äntligen vet jag vad jag ska göra! Vill ju något med träning också, men eftersom jag lätt tröttnar på saker (blir rastlös) vill jag inte slå på för stort direkt och jobba inom det ifall jag inte vill göra det hela mitt liv. Får ta det lugnt helt enkelt och utbilda mig allteftersom! Men just nu vill jag bara få ett yrke/yrkesutbildning att luta mig tillbaka på. Hus har jag alltid varit intresserad av, valde ju teknik för att bli arkitekt, tills jag blev skoltrött samt kom på att jag ville vara med och bygga husen, inte rita dem.
 
Nu babblar jag för mycket IGEN. Läste ni ens allt? KRAM
 
quotes | Tumblr
 
Untitled
 
Just always be yourself
 
Untitled
 
Untitled
 
Untitled
 
Untitled
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0