Hungry eyes, one look at you and I can't disguise I've got, hungry eyes, I feel the magic between you and I

Satan i gatan vilken bra dag det har varit, hyfsat bra iallafall MEN man försöker ju förtränga bort det negativa lixom. Idag har jag vart i skolan (NÄ?), i stallet, hemma och på gymmet. Standarddag. Var dock hos tandläkaren och lagade hål på lunchen = ingen lunch för mig. Köpte med en youghurt innan men kunde inte dricka den efteråt iallafall, sjukt vad sne jag blev. Plus att jag var hungrig 1 timme innan jag skulle dit... Tänk att jag om 2 år måste betala för skiten oxå, inte ok. Fick inte samma person som vanligt heller, undrade seriöst om ho hade allt under kontroll, kändes inte så men gjort blev det utan några sönderborrade nerver!
 
Var så trött att jag småsomnade på bussen hem förut men nu är jag ganska så pigg igen. Det är ju inte bra när jag tänker försöka sova innan 12 idag. Good luck chuck typ, hon blir nog 1-2 idag igen! Träningspasset förut gick också bra btw, körde överkropp idag då jag fick springa (läs rusa) till bussen, då jag gick ut när den skulle komma uppe på dfs-vägen enligt tabellen, och förstörde mina benhinnor/vadmuskler för kvällen och då var det inget svårt val om jag skulle köra ben eller överkropp. Kändes grymt bra faktiskt, inte så bar som igår men tillräckligt. Stretchade en hel del idag också och hade faktiskt behållit stretchen från igår så idag lyckades jag lite längre. Wiee! Ska göra det varje dag haha. Imorrn blir det vilodag istället för idag då jag måste plugga till ett prov på torsdag. Men det känns inte som en vilodag då jag har idrott imorrn och kommer att stretcha på kvällen, men det låter bra!
 
Nu ska jag göra annat. Ha det fint mina vännör! ♥ KRAM 
 
Untitled
Danique 👑
'11:11 make a wish
untitled
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0