Lördagsskoj

Hej vänner och sorri för dålig update. Var inne en stund i förrgår och tänkte skriva men så bara nej jag orkade helt enkelt inte skriva något vettigt. Är så sjukt skoltrött nu så jag bara skjuter skolarbetet farmför mig och det är INTE någon bra idé. Är försenad dryga veckan med en uppsatts som jag knappt börjat med, vad har hänt med mig haha? Och vår svensklärare gör helt klart rätt för sig i att bli kallad häxan av mig och bitchen av 2orna, ogillar (*hatar) henne verkligen! Satt i tisdagskväll och skrev i 4 timmar på ett tal jag skulle hålla i onsdags, så dör datorn och inget sparas. Fick sitta mellan typ 12 och kvart i 1 på natten och skriva ett nytt helt annorlunda tal - blev jättenöjd ändå men så får jag bara ett D i betyg. Förra året hade jag A för den läraren tyckte jag var bra i svenska men asså häxan är helt störd nu får D i allting. Blir sur, är sur.
 
Annars har dagarna rullat på rätt fint, har en grym träningsvärk i hela kroppen. Var och körde bodypump igår med idrotten och det märks att jag inte har kört det på ett tag. Har träningsvärk i allt utom ryggen, nej lite ryggen också förresten. Mest i framsida lår och rumpa - kan knappt gå. Har förbrukat mina vilodagar för veckan så vettesjutton vad det blir på gymmet sen, men kanske mage och lite lätt rygg och en hel del crosstrainer. Japp så blir det nog!
 
Men fram tills dess blire massa plugg. Om 2,5 timme ska jag va klar med religionarbetet. PUNKT. Haha längtar så sjukt mycket till jullov och student, helt sinnes! Vill åka skidor nu också, fick en tjock katalog om Luleå Tekniska Universitet i torsdags och gud vad mycket dom marknadsförde universitetet med alpint och pister och sånt. Lätt att jag flyttar till norrland om det blir universitetsstudier! Efter jul ska jag också skaffa mig mitt första par skidor på säkert 5 år. Som jag längtat på detta! (har aldrig vetat vad jag vill ha) Nu när jag fick ihop så mycket cash i somras ska jag passa på liksom! Ska testa bräda i år också, kan bli intressant!
 
STOR KRAM ♥
 
Tumblr | via Tumblr
 
onlytruesayings.tumblr.com | via Tumblr
:(
♥
 
Untitled | via Tumblr
 
!!%
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0