Söndagsångest

Har verkligen ingen lust alls att gå till skolan imorgon...för då ska biologirapporten in, och på tisdag ska affärsplanen in, på torsdag är det biologiprov och på fredag är det deadline på talanalysen i svenskan. Vad jag mest av allt undrar just nu är hur jag ska klara denna jävla vecka överhuvudtaget? Har blivit så skoltrött (har varit det sen 9an men ändå) att jag bara skjuter upp allting och det går inge bra dååååååååå! Buhu lissen chey :(
 
Så ska kötta skolan imorrn så mycket jag bara kan för att kunna unna mig mitt älskade måndagsträningspass på kvällen. Vet inte när jag inte tränade en måndag senast, möjligen i somras kanske, kan liksom inte börja veckan utan det. Älskade bruksgymmet ♥ Var på träningslagret idag med krille och nej, det stället passar verkligen inte mig alls - alldeles för modernt & tipptopp & allt sånt där. Det ska vara lite inslitet och kraftigt och grabbigt för att passa mig haha.
 
Nu ska jag nog dejta kudden känner jag, annars blir det KAOS imorrn. Puss&kram fina ni ♥
 
FOLLOW ME, NOW I FOLLOW YOU BACK!
They would be as in love with you as I am. | via Tumblr
👑


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0