Fräsch förmiddagssmoothie

Godmorgon/godmiddag på er! Var uppe redan kvart över 7 imorse, länge sedan jag var uppe så tidigt på en helg, speciellt en söndag. Jag ville vara med när vi skulle släppa in en "ny" häst i våran hage från en annan, men det gick så lugnt så. Men när man är ute så tidigt som 8 på morgonen så vaknar man ju till ordentligt så en nap känns inte riktigt rätt, så jag gjorde mig en riktigt god smoothie och tog en av chokladbollarna till den. Idag var de riktigt goda, kanske behövde ligga över en natt för att smaka så bra haha! Här får ni receptet på smoothien:
 
Annas supersmoothie - 1 glas
 
1/2 äpple
1 banan
3-4 skedar hallon
hallonspad (om ni har tinat hallonen)
vatten (mängd beroende på spadet)
 
Mixa först äpple + banan, sedan med hallonen och blanda sedan med vatten och häll uppe i glas. Smidigt värre :')
 
Nu ska jag anmäla mig till högskoleprovet, ute i sista stund som vanligt, och sedan titta lite träningsinspiration och lite sånt. Efter lunch blir det löpning på Davids och sedan upp till hästarna igen. Och en myskväll framför OTH. 
 
Hur har eran helg varit? Gjort något speciellt? KRAM ♥
 
Datorn och kamerasladden kommer inte överens, så lägger in bilder sen om det går då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0