Kvällstund har grus i ögat

Dagens träningspass: Rygg & bröst. Totalt blev det:
 
- 30 armhävningar
- 5x10 stående rodd med stång
- 3x10 latsdrag (chins-drag)
- 6x5 latsdrag (pullup-drag)
- 5x10 rygglyft i bellyback med vikt
- Bänkpress --> nytt personbästa!! (18 kg + 10kg stång = 28 kg)
- 3x10 liggande flyes 
- 3x10 cablecross flyes
 
- 6 min jägarvila (hemma alldeles nyss)
 
Hej förresten!
 
Igår/inatt/idag har min mobil vägrat att vakna till liv, hela mitt liv finns i den där lilla tekniska prylen känns det som. Inget att ta kort med, ta tid med, lyssna på musik med, kolla länstrafik-appen, klockan, ringa på, smsa med....ALLT är borta. Nog för att skärmen varit trasig ett tag nu, men det är nog dags för verkstan eller en ny telefon. Har lust att testa en iphone bara för att... Snälla iphone 5s kom till sverige så de sänker priset på 4s! Annars flöt dagen på rätt fint, men imorrn blir det en tung dag känner jag på mig! Blir nog ett enkelt axel & magpass på gymmet av den anledningen...
 
Nu går jag och sover, så jag vaknar till idrotten imorrn. Hoppas ni har haft en bra dag! Kramis ♥
 
Detta hus i ljusgult vore inga fel om 20 år... love sutterängstilen
 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0