Hjälp mig!

Har verkligen tröttnat på att inte ha en mobil som jag kan göra någonting vettigt med! Den jag har nu går inte att ta kort med, man kommer inte ut på play-butiken (= inga nya appar), batteritiden är jättekort, den hänger sig ständigt, osv osv, kan hålla på med den här listan hur länge som helst.
 
Så därför är jag nu ute fter en ny telefon, eller har väl varit det länge men nu är det verkligen dags. Har tänkt mig att skaffa en iphone för omväxlingens skull - har alltid kört android - men det är ju så sablans dyra! Vill ha en iphone 5, men vet inte om jag vill ha enkel 5 eller 5s. De ser ju likadana ut och kostar ca 5700 eller 6300 så det är ju inte så stor pengaskillnad heller. Dock så har ju 5s 4G-surf... Så just nu är jag väldigt kluven. Ska jag nöja mig med 5an eller ska jag slå på med de där 600 kronorna och få mig en 5s med 4G? Är den värd det? Man får ju seriöst 1,5 dator för de där pengarna... Haha åhhh hjälp mig... :(
 
iPhone 5s vs iPhone 5 what's changed
PH; http://www.engadget.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0