It's friday people

Hej fina bloggläsare! Ursäktar den tillfälliga torkan igår, men ibland får det bli så bara! Jag hade vilodag från gymmet så eftermiddagen och kvällen var riktigt soft/chill/lugn/lite tråkig faktiskt. Satt bland annat och snörade om mina skridskor i onödan då jag senare fick meddelande om att hockeyn var inställd, eftersom vi fick lite snö i natt! På tiden att den kommer nu! Så det blev ett "vanligt" pass i idrottshallen, som faktiskt var riktigt kul enligt mig - bollsport blandat med styrka = tummen upp! Var lite seg efter det, men ska iväg nu och springa på gymmet iallafall - 1,5 mil är målet, hejaheja!
 
Fick reda på att jag klarade biologiprovet jag gjorde innan jul så det kändes bra, vet dock inte betyg än. Möttes i min lycka av ett kuvert hemma som krävde mig på 750 spänn, för ingenting, nåt jag trodde var nedlagt. Så det blir banken på måndag, hur träligt som helst! Och nyss fick jag meddelande från min gitarrlärare som undrade var jag var. Trodde allt började nästa vecka eftersom det gör det för syrran... bra jobbat Annis! Men nu lär det väl inte hända något mer av sämre sort isåfall? 
 
Nej nu ska jag gå iväg, så jag kommer hem någon gång... Kramar från mig & ha en en go fredagskväll ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0