My life was just grey and boring until you show up and gave it some paint

Hejsanhoppsan. Upptäckte att jag inte bloggat på 2 dagar, illa. Men har en ursäkt för det och det är att jag knappt har gjort någonting alls = ingenting att skriva om.
Igår regnade det hela dagen så var inne hela dagen utom när jag blev tvungen att sticka upp till stallet och ta hand om hästen.
Idag har jag varit med Vi. Åkte buss från lasarettet upp till strå och sedan ner mot stan och så gick vi in i några affärer. Sedan besökte vi Max och jag spillde ut hela min dricka, det var duktigt gjort, men det är faktiskt torsdagen den 23:e idag och inte fredagen den 13:de idag enligt kalendern. Efter det hoppade vi på 1:an igen och åkte med den ända upp till Bråten och tillbaka ända bort till lasarettet, tog sammanlagt en timme. Älskar att åka buss, synd bara att man blir så trött av det!
Sedan slappade jag bara hemma ett tag med Blue Water High och sedan drog jag upp till stallet och motionerade en envis häst som inte alls hade lust att lyssna. Undra om hon har vårkänslor?!
Intressanta dagar? Nej, tänkte väl det... men man får vara glad ändå. Visste att det inte skulle bli något speciellt med det här sportlovet heller!!

Nä, ha det gött hörrni!! Kramisar ♥

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0